کوت سیدصالح

کوت سیدصالح،روستای کوت سیدصالح، شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح

کوت سیدصالح

کوت سیدصالح،روستای کوت سیدصالح، شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح

این صفحه جهت ارائه گزارش عملکرد و خدمات رسانی شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح شهرستان کارون به مردم شریف این روستا می باشد.

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اعضای شورای اسلامی روستای کوت سید صالح به اتفاق دهیار روستا با حضور در مسجد، حسینه و مواکب سطح روستا ضمن تقدیم کمک های غیر نقدی خود در مراسم عزاداری ایام محرم سید و سالار شهیدان شرکت نمودند.

  • کوت سیدصالح

جناب آقای سعید جنامی بدینوسیله انتخاب شایسته جنابعالی را بعنوان عضو شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان کارون را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای شما آرزوی توفیق و سعادت روز افزون را مسئلت می نمائیم.

                                                                                                 دهیار و شورای اسلامی روستای کوت سید صالح

  • کوت سیدصالح

در مورخ 96/7/1 و همزمان با آغاز سال تحصیلی جلسه ای جهت بررسی کمبودها و مشکلات مدارس و ارائه نظرات در خصوص بهبود و ارتقاء محیط آموزشی دانش آموزان با حضور اعضای شورای اسلامی کوت سیدصالح و مسئولین مدارس روستا برگزارگردید که در طی آن با تبادل نظرات راهکارهای مناسب بررسی گردید در پایان اعضای شورای اسلامی کوت سیدصالح برای پیگیری موارد مطرح شده قول مساعد دادند.

معلمین کوت سید صالح

  • کوت سیدصالح

بمناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با حضور اعضای شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح و بوسیله رئیس شورا حاج جاسم حزباوی زنگ آغاز سال تحصیلی نواخته شد.این مراسم که در دو تایم صبح و عصر/ پسرانه و دخترانه اجرا شد با سخنرانی رئیس شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح همراه بود.

  سال تحصیلی جدید کوت سید صالح

  • کوت سیدصالح