کوت سیدصالح

کوت سیدصالح،روستای کوت سیدصالح، شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح

کوت سیدصالح

کوت سیدصالح،روستای کوت سیدصالح، شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح

این صفحه جهت ارائه گزارش عملکرد و خدمات رسانی شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح شهرستان کارون به مردم شریف این روستا می باشد.

۱۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

در مورخ 96/6/29 طی مراسمی از سوی فرمانده محترم پایگاه بسیج خواهران کوت سیدصالح، سرکار خانم حاتمی و در جوار حرم ملکوتی علی بن مهزیار اهوازی و با حضور اعضای شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح، آقایان حاج حسن حزباوی و ناصر حزباوی از خواهران بسجی ممتاز در زمینه حفظ قرآن و فعال در زمینه فرهنگی ورزشی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم فرمانده محترم پایگاه از اقدامات صورت گرفته برای جذب و پرورش خواهران بسیجی کوت سید صالح و برنامه های آموزشی و فرهنگی پایگاه حضرت معصومه (ع) برای آنان بیاناتی ایراد نمودند و سپس اعضای شورای اسلامی کوت سیدصالح ضمن تشکر از فرمانده محترم پایگاه و همسر محترمشان آقای احمد حاتمی که همواره در راه فرهنگ و توسعه آموزش روستا و سایر زمینه ها همراه و پشتیبان شورا بوده اند،خواستار گسترش این گونه فعالیت ها و بهره برداری از فضای پیشرو در ایام محرم جهت پرشور نمودن حضور اهالی روستا در این فعالیت های مفید و اثر بخش شدند. درپایان جوایزی به رسم یادبود به بسیجیان نمونه اهداء گردید.

  شایان ذکر است آقای احمد حاتمی در زمینه فعالیت های فرهنگی و بخصوص حمایت بسیجان روستا پیشگام بوده اند و شورای اسلامی کوت سید صالح از ایشان کمال تشکر و تقدیر را دارد و امید است در راه خدمت به مردم با اقتدای به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همیشه توفیق الهی نصیب ایشان گردد.

  • کوت سیدصالح

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده توسط شورای اسلامی جدید روستای کوت سید صالح جهت افزایش انگیزه و تلاش برای رفاه ورزشکاران این روستا و ارتقاء کیفی و کمی سطح ورزش در روستا، پس از درخواست شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح از مدیرعامل محترم شرکت نورد و لوله اهواز و موافقت ایشان، ورزشکاران روستای کوت سید صالح در زمین چمن این شرکت حاضر شده و تمرینات خود را انجام دادند. ضمن تشکر و قدردانی از مساعدت مدیرعامل محترم شرکت نورد و لوله اهواز جناب آقای مهندس مصلحی در زمینه ایجاد شرایط مناسب برای ورزشکاران این روستا، امید است در آینده نزدیک و پیگیری ها انجام شده شاهد پیشرفت شایانی در فضای ورزشی و امکانات ورزشکاران روستا باشیم.

  

  • کوت سیدصالح

بمناسبت عید سعید غدیر خم و با همت اعضای شورای اسلامی و هیئت امناء مسجد و پایگاه بسیج شهید صدوقی مراسم مذهبی این روز و جشن و شادمانی با مشارکت اهالی روستا برگزار گردید.

  • کوت سیدصالح

به مناسبت روز عید غدیر خم و ولایت امیرمؤمنان علی (ع) مراسمی با حضور اهالی روستا و اعضای شورای اسلامی روستا در حسینه امام علی (ع) برگزار گردید و در طی آن از ورزشکاران این روستا آقایان محمدسعید سعیداوی و علیرضا معاوی تقدیر بعمل آمد.

  • کوت سیدصالح

لوح تقدیر معاوی

  • کوت سیدصالح

لوح تقدیر سعیداوی

  • کوت سیدصالح

شورای اسلامی و دهیاری روستای کوت سیدصالح کسب مقام سوم کشوری در رشته کاراته را به محمد سعید سعیداوی قهرمان و افتخار آفرین کوت سید صالح تبریک گفتند.

  • کوت سیدصالح

در تاریخ 96/6/12 اعضای شورای اسلامی روستا طی نشست با امام جماعت و هیئت امنای مسجد روستا به گفتگو و تبادل نظر پرداختند که در این راستا کمبودهای مسجد،برنامه ریزی های انجام شده در خصوص برگزاری باشکوه تر مراسم مذهبی بخصوص در اعیاد و عزاداری های محرم و راهکارهای جذب بهتر مردم روستا به مسجد و حضور در نمازجماعت و مراسمات مذهبی و فرهنگی و مساعدتهایی که شورا در این مورد می تواند انجام دهد مورد بررسی قرار گرفت.

  

  • کوت سیدصالح

در مورخ 96/06/12 آقایان حاج حسن حزباوی و ناصر حزباوی از اعضای شورای روستا با فرماندهی پایگاه بسیج روستای کوت سید صالح آقای رضا فلاحی دیدار و درمورد مسائل مربوط به پایگاه و مشکلات و راهکارهای تعامل و رفع کمبودها در جهت گسترش فرهنگ بسیج در روستا تبادل نظر نمودند.

در این جلسه اعضای شورا حمایت همه جانبه شورای اسلامی روستا برای بهبود وضعیت پایگاه شهید صدوقی و پیگیری مشکلات موجود را ابراز نمودند.

 

  • کوت سیدصالح

در مورخ 96/6/8 دومین جلسه شورای اسلامی روستای کوت سید صالح برگزار و مشکلات و کمبودها، همچنین ظرفیت های موجود روستا مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در این جلسه طبق مصوبه شماره 5/96/3 ک ش آقای یاسر حزبه زاده با تصویب تمامی اعضاء بعنوان دهیار روستای کوت سید صالح به مدت 4 سال منصوب گردید و شورای روستا برای وی آرزوی موفقیت و توفیق خدمت صادقانه به مردم شریف روستا را دارد.

ضمناً برای برگزاری جشن عید قربان و دهه غدیرخم و برپایی ایستگاه صلواتی تخصیص جمعاً مبلغ ده میلیون ریال به مسجد و پایگاه بسیج تصویب گردید.

  • کوت سیدصالح