کوت سیدصالح

کوت سیدصالح،روستای کوت سیدصالح، شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح

کوت سیدصالح

کوت سیدصالح،روستای کوت سیدصالح، شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح

این صفحه جهت ارائه گزارش عملکرد و خدمات رسانی شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح شهرستان کارون به مردم شریف این روستا می باشد.

در مورخ 96/6/29 طی مراسمی از سوی فرمانده محترم پایگاه بسیج خواهران کوت سیدصالح، سرکار خانم حاتمی و در جوار حرم ملکوتی علی بن مهزیار اهوازی و با حضور اعضای شورای اسلامی روستای کوت سیدصالح، آقایان حاج حسن حزباوی و ناصر حزباوی از خواهران بسجی ممتاز در زمینه حفظ قرآن و فعال در زمینه فرهنگی ورزشی تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم فرمانده محترم پایگاه از اقدامات صورت گرفته برای جذب و پرورش خواهران بسیجی کوت سید صالح و برنامه های آموزشی و فرهنگی پایگاه حضرت معصومه (ع) برای آنان بیاناتی ایراد نمودند و سپس اعضای شورای اسلامی کوت سیدصالح ضمن تشکر از فرمانده محترم پایگاه و همسر محترمشان آقای احمد حاتمی که همواره در راه فرهنگ و توسعه آموزش روستا و سایر زمینه ها همراه و پشتیبان شورا بوده اند،خواستار گسترش این گونه فعالیت ها و بهره برداری از فضای پیشرو در ایام محرم جهت پرشور نمودن حضور اهالی روستا در این فعالیت های مفید و اثر بخش شدند. درپایان جوایزی به رسم یادبود به بسیجیان نمونه اهداء گردید.

  شایان ذکر است آقای احمد حاتمی در زمینه فعالیت های فرهنگی و بخصوص حمایت بسیجان روستا پیشگام بوده اند و شورای اسلامی کوت سید صالح از ایشان کمال تشکر و تقدیر را دارد و امید است در راه خدمت به مردم با اقتدای به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) همیشه توفیق الهی نصیب ایشان گردد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۶/۳۰
  • ۶۰۲ نمایش
  • کوت سیدصالح

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی